7 Οκτ 2012

Βουλή...σαν παλιό μεσημεριανό...

Μπρος στον καθρέφτη ξυριζόμουνα και βαριόμουνα, σ’ αυτό το πάρτι εγώ δεν ήθελα να πάω, άσε που δεν είχα και τίποτα να βάλω. Κι εκεί που όλο το βράδυ φαινότανε για σκάρτο, περνάω από μπροστά σου ξαφνικά. Και βλέπω ένα κοινοβούλιο "κόλαση"!!! Τον πρόεδρο της βουλής σε ρόλο Τατιάνας, τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής σε ρόλους Μουρατίδη και Μπόκοτα, και το βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Μανιάτη, σε ρόλο Μάρκελλο Νύκτα!!!

Είχα να νιώσω τέτοια τηλεοπτική έξαρση, από τον καιρό της καλής μεσημεριανής ζώνης.... Τότε που η Τατιάνα έκραζε τους πάντες και τα πάντα και δεν το παίζε Oprah....Τότε που η Χριστίνα έβαζε ρολόι στην οθόνη για να μας αποδείξει ότι ο εκάστοτε καλεσμένος είναι εκεί ζωντανά.... Τότε που η χώρα ολόκληρη "χόρευε" στους ρυθμούς των ριάλιτι σόου....  Όταν είδα τον Ηλία Κασιδιάρη να βρίζει κυριολεκτικά τον καημένο το Γιωργάκη, μου ήρθε επιτόπου στο μυαλό εκείνη η κακιασμένη η Άσπα Τσίνα από το φέιμ στόρι που έβριζε την Φωτεινούλα.....Όταν είδα αυτό τον καημένο το Μανιάτη να μην μπορεί ο άνθρωπος να σταυρώσει λέξη και σήμερα να δέχεται απειλές για τη ζωή του, κατευθείαν το μυαλό μου ταξίδεψε τότε που ο κακός Μουρατίδης είχε αποκαλέσει το γλυκό και ταπεινό Μάρκελλο, ηλίθια....Παλιές καλές εποχές που λείπουν πια από τις μεσημεριανές ζώνες.....και έχουν μεταφερθεί στα βραδινά δελτία ειδήσεων των καναλιών!!!

Και δεν λέω... αυτά που ειπώθηκαν από τη μεριά της Χρύσης Αυγής, δεν τα άκουσα και για πρώτη φορά, και μέσα στο σπίτι μου τα έχω ακούσει, και έξω και δίπλα και από πάνω, και από όλες τις μεριές τέλος πάντων.... Δηλαδή δεν νομίζω ότι οι βουλευτές, και κατά πλειοψηφία του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, δεν είχαν ξανακούσει να απευθύνονται σε αυτούς με χαρακτηρισμούς όπως κλέφτες, απατεώνες και άλλα τέτοια όμορφα. Αυτό που εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε είναι που έπρεπε να βρεθεί μια τέτοιου είδους παράταξη για να ακουστούν για έστω και μια φορά αλήθειες μέσα στο κοινοβούλιο. Αφού είμαι σίγουρος ότι εκείνη την ώρα θα σημειώθηκε μια μικρή σεισμική δόνηση κάτω από το κτίριο. Αισθάνθηκα σαν τότε που είχα ακούσει εκείνη την ατάλαντη (Βανδή αν θυμάμαι καλά) να εκτελεί χωρίς έλεος το "Δώδεκα" της ανά μισό αιώνα και κάτι, απόλυτης Ελληνίδας Σταρ. Δηλαδή βρε παιδί μου, ωραία τα λες, αλλά είναι ανάγκη να τα πεις εσύ;;;;;

Τέλος πάντων εγώ είμαι χαρούμενος πάντως, γιατί όταν όλα τα κανάλια κάνουν περικοπές και έχουν κόψει κάθε μορφής ριάλιτι, έρχεται το κανάλι της βουλής να καλύψει το κενό.


  • ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
  • Παρασκευή 05/10/2012