27 Δεκ 2012

Μπουζουκοχριστούγεννα και μπουζουκοπρωτοχρονιά

Οοορε και καλές γιορτές να έχουμε και φέτος. Μπορεί να άργησα αλλά είμαι εδώ και πάλι. Φέτος για να πω την αλήθεια δεν βγήκα να πω τα κάλαντα γιατί με πονούσαν τα πόδια, ήταν και η Φωφώκα άρρωστη και κάτσαμε μέσα.
Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω ωραιότατα μελομακάρονα-γιατί φημίζομαι για τα γλυκά μου- και εκεί που έχω αρχίσει να πλάθω τα μελομακάρονα μου λέω ας ανοίξω το ραδιόφωνο να ακούσω κάνα τραγουδάκι να ευθυμήσω  Λέει λοιπόν η κοπελίτσα της εκπομπής ας ακούσουμε το νέο χριστουγεννιάτικο τραγούδι της φερόμενης ως απόλυτης τραγουδίστριας. λέω κι εγώ ωραία!! Να ακούσουμε κάτι στο πνεύμα. Αρχίζει λοιπόν το τραγούδι με ένα τέλειο χριστουγεννιάτικο ήχο και ξαφνικά εκεί που λέω μα τι ωραίο είναι πετάγεται μια μπουζούκα και το κάνει πρώτο τραπέζι πίστα με διπλά πανέρια. Μου πέφτει η ζύμη κάτω η Φωφώκα έψαχνε τη λουλουδού για να πάρει γαρύφαλλα και η Βίσση συνέχιζε καλά Χριστούγεννα με μπουζουκλερέ διάθεση.

 Τρέχω πανικόβλητη και κλείνω το ραδιόφωνο, ηρεμώ τη φωφώκα που είχε πάθει Ποσειδώνιο και ανοίγω τη του-βου για να ηρεμήσω. Μετά από αρκετό zaping κατάφερα να βρω ένα κανάλι που να μην έχει Σουλειμαν και Κιουτσούκ. Έεελα μου όμως που η δεύτερη συμφόρηση με βρίσκει στα καπάκια αφού βλέπω την lady Άντζελα να τραγουδάει καλά Χριστούγεννα καλή πρωτοχρονιά με ένα τσούρμο παιδάκια που τα καημένα έντρομα την ακολουθούν μη μπορώντας να αντιδράσουν μπροστά στο δέος από το πρόσωπο Donatella Versace που έχει η lady....και το κερασάκι στη τούρτα ήταν όταν είδα την φοβερά χριστουγεννιάτικη μπλούζα Christmas νεκροκεφαλή που φορούσε που μάλλον παραπέμπει σε αυτό που θα πάθει ο Άγιος Βασίλης αν δεν της φέρει καμιά επιτυχία το 13.


Κλείνω την του-βου παρατάω τα μελομακάρονα και άνοιξα μερικούς ξυρούς καρπούς και έβαλα και ένα ουισκάκι που περισσότερο ταίριαζε με αυτά που άκουγα......ξαφνικά όμως κοιτάζω και δεν βλέπω πουθενά τη Φωφώκα...φωνάζω ξαναφωνάζω και σκάει μύτη μπροστά μου ντυμένη Καίτη Ντιριντάουα. Την ρωτάω που πάει και μου λέει στα κάλαντα καλύτερες είναι οι άλλες που έχουν κάνει τα Χριστούγεννα λα μπουζούκ......

Πες μου τώρα αν η Μάγιας τα είχαν δει αυτά δεν θα είχαν αναθεωρήσει για την καταστροφή του κόσμου; Έχουμε γίνει όλοι μια απέραντη παρατράγουδη χώρα...αλλά δεν πτοούμε γιατί δεν είμαι όμορφη ....είμαι τρελή.

Η τρελή του χριστουγεννιάτικου χωριού.