22 Νοε 2012

Που ΄σαι μαρή ελληνική τηλεόραση;

Εεε ρε ντουρντουλούκι βραδυνιάτικο!! Και δεν μιλάω μόνο για το χθεσινό βράδυ αλλά για όλα. Πριν λίγο καιρό μας διαφήμιζαν την ψηφιακή εποχή και είχαμε την οικογένεια κλικλίκου. ΛΑΘΟΣ!!! Κανονικά θα έπρεπε να έχουμε την οικογένεια κλικλίκογλου, γιατι μόνο έτσι εξηγούνται οι ορδές των σίριαλ από τη γειτονική χώρα.
Κάθομαι κι εγώ η τάλαινα να πλέξω και ανοίγω την τηλεόραση να ακούω κάτι να μου κάνει παρέα και αντί για καμιά γνώριμη ελληνική λέξη ακούω τσόκ, ταμαμ και σούξου μούξου μανταλάκια. Έλα χριστέ και μπούκονε κι εγώ να καταπίνω, πλέον κάνεις το σταυρό σου που στο παρελθόν υπήρχαν επιτυχημένα σίριαλ τα οποία μπορεί να τα βλέπεις για τρισχιλιοστή φορά σε επανάληψη αλλά είναι το μόνο δημιουργικό τηλεοπτικό στοιχείο.

Βέβαια από την άλλη αυτό βοηθάει γιατί λες, πάλι επανάληψη; έλα παναγία μου....και κάνεις το σταυρό σου, βοηθώντας έτσι να μην τον ξεχάσεις και να μην μπερδευτείς και να κάνεις κανένα τεμενά. Στα περιοδικά τούρκικα, στην tv τούρκικα σε λίγο θα βγαίνει και η Μενεγάκη με πέπλα και φερετζέ για να είναι μέσα στο κλίμα. Στο χωριό πάντως ετοιμάζετε ν'ανοίξει Συ.Γυ.Μ.Το.Λ ( σύλλογος γυναικών με τουρκοσειριαλική λύσσα) θα μαζεύονται όλες εκεί και θα ανταλλάζουν απόψεις. Ότι του φανεί του λολοστεφανή.

Και το κορυφαίο δεν στο 'πα!!! Φωνάζω  τη Φωφώκα χτες να πλέξουμε, να έχω κι εγώ λίγο παρέα ρε παιδί μου. Έρχεται κάθετε αρχίζουμε να πλέκουμε και ξαφνικά την ρωτάω πώς τα περνάει.....και όπως πλέκω ακούω να μου λέει. Τούμ γι (όλα καλά) και παθαίνω μπορνιόκο!!! Όταν είδε την έκπληξη μου, μου είπε ότι αγόρασε μέθοδο   linguaphone για να μάθει Τούρκικα γιατί λέει την κουράζουν οι υπότιτλοι. Την παθαίνω την συμφόρηση τρέχω στον καθρέφτη για να δω αν είμαι εγώ που τα ζει αυτά ή η Melek.......ευτυχώς είμαι εγώ.......


Δεν είμαι όμορφη. Είμαι τρελή. Η τρελή του χωριού!!!
αν και μεταξύ μας σε λίγο θα είμαστε πιο πολλές.