4 Νοε 2012

" Η Υβόννη είναι μια γυναίκα πολύ σκληρή για να πεθάνει "

O Αντώνης Ρέμος μίλησε στην εφημερίδα Real Life για τη σύντροφό του Υβόννη Μπόσνιακ αποκαλύπτοντας μάλιστα τι τον κέρδισε σε αυτήν. Είπε χαρακτηριστικά "Αυτό που με έχει κερδίσει σίγουρα είναι πως είναι μια γυναίκα πολύ σκληρή για να πεθάνει. Είναι πέρα για πέρα ένας αληθινός άνθρωπος."
" Αυτή η κοπέλα είναι μια μαχήτρια. Με στήριξε στις δύσκολες στιγμές και ξέρει να μένει όρθια σ' όλες τις συνθήκες. Αναμφισβήτητα είναι μια πανέμορφη γυναίκα και άκρως ερωτικό πλάσμα."

Μεταξύ άλλων δήλωσε: "Δεν κρύβω κάτι από τον άνθρωπό μου. Συγκεκριμένα, με την Υβόννη έχω ταιριάξει και, προς το παρόν, όλα μεταξύ μας είναι πολύ όμορφα και περνάμε καλά μαζί. Αυτό έχει μεγάλη σημασία και παίζει σημαντικό ρόλο. Εγώ είμαι άνθρωπος που κοιτάω το τώρα, το αύριο δεν ξέρω τι θα φέρει. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως έχουμε μια πολύ όμορφη σχέση και η Υβόννη είναι μια σημαντική στιγμή της ζωής μου. Είναι ο άνθρωπός μου".