18 Νοε 2012

«Δεν είμαι Χρυσή Αυγή, είμαι Έλληνας»

Ως τους πιο ανεκτικούς ανθρώπους που υπάρχουν στον πολιτισμένο κόσμο χαρακτηρίζει τους Έλληνες ο Νότης Σφακιανάκης. Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο περιοδικό Glam «Στον πολιτισμένο κόσμο, όπου θα έπρεπε φυσιολογικά λόγω πολιτιστικής παράδοσης και παιδείας να είμαστε στην κορυφή, να είμαστε οι πιο πολιτισμένοι από όλους και αυτοί οι οποίοι θα λειτουργούν καθ’όλα σωστά, είμαστε τελευταίοι.


Γιατί δεν μπορείς να περνάς μέτρα άκρως φασιστικά, να λες ψέματα, να ξεγελάς τον κόσμο και ο κόσμος να ξεγελιέται εθελουσίως. Σε ξεγελούν, το ξέρεις, για τέσσερα χρόνια το συζητάς στο καφενείο και στο σπίτι σου και μόλις έρθει η στιγμή ξαναπάς και αυτοαναιρείσαι, δηλαδή ξαναδίνεις δύναμη σε ακατάλληλους ανθρώπους που θα επαναλάβουν τα ίδια».

Ο Νότης Σφακιανάκης απάντησε και σε όσους τον συνδέουν με τη Χρυσή Αυγή, λέγοντας ότι είναι Έλληνας. «Ήμαρτον που θα καθίσουμε να λογοδοτήσουμε στον κάθε καραγκιόζη, ο οποίος έχει φέρει την πατρίδα μας σε αυτή την κατάσταση, αν εγώ είμαι Χρυσή Αυγή ή κίτρινο λουλούδι ή κόκκινο ηλιοβασίλεμα. Τίποτα από όλα αυτά δεν είμαι. Έλληνας είμαι. Άνθρωπος είμαι, κάτοικος αυτής της χώρας, πολίτης. Και πονάω και αγαπάω και πεθαίνω μαζί με τους άλλους. Αυτό είμαι μόνο. Δεν ανήκω πουθενά πολιτικά».

Όσο για το αν εκτιμά ότι υπάρχει στροφή προς τη θρησκεία τον τελευταίο καιρό, δηλώνει:«Δεν είμαι χριστιανός, δεν ξέρω. Εγώ δεν ανήκω ούτε σε κόμματα ούτε σε θρησκείες, διότι θεωρώ και καταλήγω να πιστεύω ότι δεν προέρχομαι από αυτά. Δηλαδή οι πρόγονοι μου έχουν έρθει από αλλού, έχουν έρθει από ψηλά».


Πηγή: newsbeast.gr