20 Ιαν 2014

Το μεγάλο B(r)aχαλο

Αααχ γύρισα! Γύρισα! Είμαι εδώ! Πιάστε με! Είμαι αληθινή...αλλά τι λέω πως να με πιάσετε.Φανταστείτε με! Κάντε σκέψεις με μένα. Ας γίνω η Εμμανουέλα σας.... Τώρα θα με ρωτήσετε που στο κόρακα ήμουνα, κι εγώ θα σας απαντήσω ... Ναι θα σας απαντήσω γιατί εκεί που καθόμουνα στη πολυθρόνα μου και έβλεπα ωραιότατα ελληνικά σίριαλ σε επανάληψη γιατί πλέον δεν έχουμε και πολλά καινούρια... Βλέπεις  είναι της μοδώς τ αλλοδαπά που έχουν τον υπότιτλο, λες και δεν καταλαβαίνουμε ότι όλο αυτό είναι ένα κόλπο της τηλεόρασης με τα καταστήματα οπτικών και τους οφθαλμίατρους.
Γιατί σου λέει, η γριγιά είναι που είναι συστράβου και έχει Νιαγάρα, όχι τον παγωμένο,.. τον άλλο που έχουμε στο μάτι... πώς θα διαβάσει τον υπότιτλο; Τρέχα λοιπόν να πάρεις  γυαλαμπούκα να είσαι διοπτροφόρα γκόμενα για να μπορείς να διαβάζεις στη 14αρα τη Του Βου. Αλλά ας τ αφήσω αυτά κάθομαι που λες και ξαφνικά εκεί που δεν είχα βρακί να βάλω όπου και να κοίταζα γινότανε του τελεμαρκετού. Από τη μία να πάρω pretty βυζοκαλήπτρα από τη άλλη pretty βρακί και όλα αυτά σε πολυχρωμία και αυτό κάθε μέρα κάθε ώρα μέχρι και η Φωφώκα είχε έρθει από το σπίτι και μου λέει, τώρα το βυζόμπαλο είναι τούρλα με το βρακί κρύφτηκε η κοιλιά και πλέον κάθομαι σπίτι με ανοιχτά τα παράθυρα γιατί με την έξυπνη σήτα η μύγα δεν μπαίνει αλλά η Φωφώκα βγαίνει για να ποτίσει τη ξεραμένη της γλάστρα που έχει από τα εγκαίνια του Παρθενώνα, με το έξυπνο λάστιχο. Γιατί πλέον όλα στο σπίτι είναι έξυπνα και καρακαλωνλοτατα πάνω σου. Δεν άντεξα κι εγώ λέω θα πάρω βλέπω κι αυτό το ωραίο εμείς δεν χτίζουμε τοίχους χτίζουμε γέφυρες και λέω μωρ δε γαμιέται θα πάω με τα πόδια να κάνω και βόλτα. Όλη την Ελλάδα γύρισα εε αυτή τη ριμάδα τη γέφυρα δεν την βρήκα για να πάω στο βρακάδικο και δεν φτάνει που δεν αγόρασα τα έξυπνα και τα ωραία χάλασα και 3 ζευγάρια παπούτσια από το ποδαρόδρομο, αφού στο τέλος λέω αφού δεν βρίσκω τη γέφυρα να βρω τουλάχιστον τον τοίχο να χτυπήσω το κεφάλι μου γιατί πλέον εκτός από το πλυντήριο πλύση κάνει και η τηλεόραση με τα τρισεκατομμύρια τελεμάρκετιν που επανεμφανίστηκαν. Γύρισα κι εγώ σπίτι ξάπλωσα και είπα να ονειρευτώ τίποτης μπάς και χρησιμεύσει και ο καζαμίας που αγόρασα για το 14 γιατί όσα pretty και να αγοράσεις pretty woman σε κάνει το cinema και ο ίδιος σου ο εαυτός.

Δεν είμαι pretty είμαι τρελή......η τρελή του χωριού